Onsdag

Här är världens finaste hund :*

Världens finaste hund!

Hej, idag är det onsdag och jag är uppe tidigt. Jag ska faktiskt hinna med ganska mycket idag. Ska duscha och klä på mig, ta med hunden till tvärbanan och lämna in honom hos frissan. Medan han är där ska jag åka till gullmars och lämna det ena av mina sl-kort och få lite pengar. Sen måste jag handla, antingen i globen eller vid skanstull, det beror lite på hur mycket tid jag har. Sen ska jag hämta hunden, gå hem och packa. Äta lunch - åka in till staden. Träffa sötkorvarna Ben och Malin. Innan 5 måste jag dock vara hemma för då kommer Daniel och vi ska åka till landet vid 6... Det här blir stressigt.
Det var lite om dagen.
Frågan vad man ska bli när man blir stor är något som alltid återkommer. Jag vet inte vad jag ska bli men jag har några riktlinjer. Jag vill kunna hjälpa till, hjälpa människor, men samtidigt använda mitt skrivande och mina egna tankar och ideér. Jag vet inte om det kommer fungera så bra. Jag menar, hur många jobb är helt skräddarsydda för mig, och hur många utbildningar? Innan jag börjar det riktiga livet med jobb, familj, bil, villa och så så ska jag ha roligt. Det är det enda jag har bestämt. Men det är framtiden.
Idag får bli en lite stressdag men jag får ju belöningen imorgon när det är skidbacken som gäller :D
wooohoo!
Ha det bra!
Kristina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback