Onsdag igen...

Hej.
Idag är det onsdag. Det var ganska kul att vara i skolan och träffa alla igen. Min klass är verkligen bra och rolig. Idag har det varit en bra dag.
Imorgon är det begravning. Det känns lite konstigt att en begravning ska vara det första stället vi träffar vår halvbror på för första gången på elva år. Men det kanske är bra, eller nej. Begravningar är hemskt. På min begravning ska klädseln vara svart underdel och grön överdel. Grönt är fint och jag är inte så svart av mig.

Nu ska jag skriva på mitt arbete om Mary Wollstonecraft. Hoppas det blir bra.
Karin min älskade syster, du är bäst som älsta storasyster och det hoppas jag att du vet!!!!!!
Puss och kram och ha det jättebra!

Kommentarer
Postat av: Karin

Älskling!
Det blir bra imorgon, och begravningar är bra för att förstå vad som hänt - tänk så istället!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback