Min alldeles egna blogg

Jag

Nu kan jag ju inte vara sämre än någon annan och inte ha en egen blogg. Därför är den nu här, Kristinas alldeles egna blogg! Tussilago är ett fint ord tycker jag så därför fick den heta så.
Vad har man nu en blogg till? Mina tankar går väl ungefär såhär: Jag sitter ganska mycket vid datorn, skriver, kollar runt, läser, chattar och så. Därför kan jag lika gärna ägna fem minuter varje dag åt att skriva ett litet blogginlägg. Jag skriver nog om lite allt möjligt, sånt som rör mig och mitt liv helt enkelt. Tankar om dagen, drömmar, fritid, kompisar och annat skoj (mitt liv är ganska roligt ur min synvinkel).
Ja, då är det tvåtusensex då. Det är många som drar skämtet noll sex, men en sak som jag har tänt på är  att det är mest de som verkligen inte kommer hålla sig till noll sex som drar skämtet. Det kanske blir roligare då, vad vet jag? Jag tycker iafallall inte det är speciellt kul, men det kanske det är, för vissa. 
Blir det här ett bra år då? Ja, jag tror det faktiskt. Det känns så, det känns som  mycket kommer hända, som vanligt. Sommaren blir i alla fall fullspäckad, får försöka trycka in några "vila och ta det lugnt" veckor på landet också, typ en och en halv, det är allt som inte är uppbokat än :S jaja. Det blir säkert bra.
Imorogn ska vi till landet. Jag, mor, far, hunden och Daniel. Det blir roligt att åka skidor igen, det var ju en hel vecka sen sist, tihi.
Hoppas alla njuter av lovet som jag :D
Ha det jättebra!
Kristina


Kommentarer
Postat av: Karin

Du ser ju ut som Mary-Kate och Ashley Olsen på den här bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback