Ingen stress

Min syster säger att jag inte ska stressa när jag bara är 16 år. Jag vet inte om jag verkligen kan hålla det. Jag får panik när inte jag gör grejer klart och lämnar in i tid, skickar mejl till de som ska ha viktig info osv. Det går liksom inte att skita i grejer. Pust. Nu ska jag läsa ut min bok, Flugornas Herre...... gå till skolan ha filmkunskap hela dagen, direkt på au-möte i Solna och sen hem och plugga. Vilken toppendag!
Tur att det finns de som gör en glad bara man tänker på de. Bara den här veckan kunde vara slut så det blev helg. Nästa vecka är det lugnt igen. Varför ska allt komma i vågor?
Shit pommes frittes helt enkelt.
Ha det bra idag.
Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Karin

Ok, du är ju medveten om att du har mycket att göra. Och du verkar ju inte vara på msn så mycket, så det är ju bra - snor ganska mycket tid ju! Men nyckeln är väl att delegera, alla de där viktiga mejlen, ibland kanske nån annan kan skicka dem? Så att de i din arbetsgrupp känner att de är viktiga och tillför nåt? Eller?

Hur som helst; sov mycket och stäng av mobilen på natten!

Puss från Kakan som varit skiteffektiv idag - 8 timmar på kontoret!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback