Hej

Hej,
idag är en bra dag. Det är en måndag. En bra dag alltså. Varför? Jo, det känns bara så. Jag är glad. Jag åt på tacobar till lunch, det var gott. Hade historia på morgonen, en ovanligt bra lektion för att vara historia. Hade lunch och sen tyska. Det gick väl hyffsat. Sen var det samhälle. Jag höll i klubban på minidebatten och skrev som bara den (är journalist i vårt demokratiprojekt). Sen slutade jag. Skyndade hem. Gick ut med tre hundar och nu sitter jag här och skriver, samtidigt som jag pratar med två Jonasar. Alla heter Jonas  nu förtiden. Det är lite svårt tycker jag. För man vet knappt själv vem man pratar om när man säger det. Nu tog jag i lite mycket men eller hur, det måste vara värsta invationen av namnet Jonas.
  Japp. Ikväll ska jag på lagbesök. Hos Älvsjö. Igen. Inte samma lag dock. Inte dom som sitter och dregglar choklad över hela bordet, hoppas jag. hehe. Men men.
  Nu ska jag nog få lite middag av min snälla pappa och sen knalla till bussen. Buss är himla mysigt. Jag åker buss alldeles för sällan. Får börja göra det oftare.
Tjopp och hej!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Karin

Jo alla heter Jonas! Tove, Emma och Katia har pojkvän som heter Jonas, sen har jag en vän som heter Jonas och du har en massa Jonasar. Galet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback