Dagens betraktelse

Såhär va.
Jag har precis kommit hem från landet, det blev 2 underbart iskalla och soliga dagar och 1 lite dimmigare kall dag. Men skoj var det, det känndes bara lite i benen igårkväll :S. Daniels bästa komentar blev nog: "Jag tycker man ska hålla igång på sin fria tid". Så söt. Annars har hans mest välanvända ord varit "standard", jag är bara lite less. Och "sattääh", shit pommes... Jaja, det har varit roliga 4 dagar! -20 när vi kom upp och -11 när vi åkte hem och mellan de temperaturerna har det hållit sig... Oooh.

År 2005:
-Massa Au, helg, kurs, möten, avtackning x 2, ctf som inte blev av på riktigt, försmak, ting och luciafika.
-Vanliga scoutmöten, läger på kopparbo, en helg på Towes land, scouternas natt mm.
-Ds, långhelg, verksamhetskonferens, dst, fst, julsupé.
- Vässarö på valborg och midsommar
-Tomte på SLUG, Lär dig ta plats på Kjesäter.
- Mysteriumåterträff
-Hunden kastrerad :D
-Pariiiiiiiis!!! med mamsen och Karin <3
-Mamma investerade i hälsingelandet, vårt alldeles egna lilla Ramsjö!
-Enskede skola var med på Melkers krogakut :D
-Dublin med kören som jag övergav sen...
-niornas BAL!
-Worthing!!!!! 2 veckors språkresa med Towi och Anki, ååååååh, va kul det var!!!
-Bröllop i grannträdgården :) *myyyys*
-Började Värmdö gymnasium på sam-kultur, första klassen på programmet, wohoo!

Det är en lite ungefärlig beskrivning av mitt 2005 som blev ett ganska bra år :) 2006 kommer nog också bli bra, hoppas jag!

Nu ska jag ta och packa upp min väska, eller ja, den är redan uthälld på golvet så jag ska sortera in i lådor och slänga i smutskorgen ungefär :P. I onsdags köpte jag nya byxor och en kofta som jag letat efter i hela stan, jag var överlycklig när jag hittade den :) den är sååå fin! Grön och gårrandig med stora gröna knappar!!!!! Helt fin!
Skriver snart igen!
Kristina

Här är min fiiiina kofta!!!!!!!!!!!!!!!
Min fina kofta!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra att du hittade koftan! Lägg upp en bild här så blir du som värsta Ebba von Sydow


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback