10 dagar.

På det här stället får man prova på i 10 dagar, sen får man välja på att betala eller ha reklam på sin sida. Trots att det är otroligt fult måste jag välja reklamen. Flåt.
Nu sitter jag här med en vinterlatte. Kaffet heter kryddigt viterkaffe, helt gott :)
Jag ska visst städa mitt rum sa mamma. Shit pommes. Det är alltid lika svårt att börja, precis som med pluggandet. Men jag måste väl. Sen tänkte jag duscha och sen plugga. Ja, så blir det. Bra. Jag måste ju vara lite snygg även fast jag bara ska plugga. Annars sitter jag ju bara och tänker på hur ofräch jag är. Sån är jag. Mitt kaffe blev inte så starkt. Det ser mer ut som te. :D Men gott ändå. Har ätit pannkakor till lunch, busigt, hihi. Sånt man kan göra när man råkar vara ensam hemma och det inte finns någon pasta i huset. Och om man häller i lite vaniljsocker blir det extra gott, men det gjorde förståss inte jag :S
Mot städningen!!!
Woohooo!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Emma G

Hej vännen! Va jobbigt med reklam. Det tror jag man inte behöver ha med blogspot. Hoppas maten smakar bra i kväll och hälsa grattis till mamsen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback