WoW

Shit pommes frittes!
Jag provade just mina gamla ridbyxor. Alltså jag slutade rida för 2,5 år sen, i sommar är det 3 år sen. Dom passade! Helt otroligt. Varför prövade jag mina gamlsa ridbyxor? Jo, vi ska ha friluftsdag på onsdag och på förmiddan ska jag Malin och Malin rida i Farsta! Helt roligt! Mina ridbyxor är typ det enda jag har kvar av alla mina grejer. Stövlarna, säkerhetsvästen, borstarna, hjälmen, jackan. Allt är sålt!
När jag blir stor ska jag bo nära stockholm (eller någon annan större stad) där jag kan ha två hästar att sköta om. Dessutom ska jag ha en katt och en hund. Och tre barn. Med typ 2 års mellanrum. Det blir svinbra. När barnen fyller fem år ska de få egna ponnys. Tänk vad underbart!
Jag längtar tills jag blir stor.
Imorgon är det fredag och jag ska till Norrköping. (varför tänkte jag skriva Göteborg????) Jag vet faktiskt inte vad jag känner inför helgen. Visst ska det bli kul. Men att lägga ut 400 kronor på en helg för att vara trött i en vecka efter (när det är som mest plugg) jag vet faktiskt inte om det är riktgit värt det. Men om jag inte åker kommer jag ångra mig. Så jag åker.
Nästa vecka blir kaos, för att inte tala om veckan därpå (innan lovet). Men jag klarar det. (:S)

Puss på alla nudlar!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt om jag låter tråkig, men man behöver faktiskt inte vara med på allt. Det kan vara bra att vila upp sig, så att inte veckan blir kaos efter. Du kommer bara att ångra det i några dar, sen är det andra saker som händer och den här helgen kommer att vara bortglömd. Och snart är du 24 år och har garanterat glömt bort den där helgen och det du missade. Och faktum är att det oftast låter roligare när folk berättar om det, än vad det faktiskt var

puss darling - skriver det här bara för att jag bryr mig om dig och vill att du mår bra och inte stressar - det äter upp en inuti. jag vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback