Wooooooohooo!

Shit pommes vad jag är glad idag! Jag skuttade till och med ner för backen när jag skulle hem. hihi. Det är en bra dag idag.
Det är alla hjärtans dag liksom! Det är en himla bra uppfinning. Jag blev helt lycklig när jag såg att hela metro var rosa. Hehe. Alltså, jag är så himla snygg idag :P. Ville bara säga det. Mina nyaste tajtaste byxor är så himla snygga. Tur att dom kom in i livet nu när det är hål i dom förra favvosarna.
I metro så står det att det här är den dagen då alla singlar sitter hemma och deppar. Alltså ursäkta. Jag har haft en jättebra dag och iförsej, om man måste välja blir det ju romantisk middag med 50 miljarder ljus only you and me. Men nu när det inte är så kan man ju inte bara ge upp. Jag har kommit på att jag inte har varit riktigt kär sen innan midsommar förra året. Helt crazy. Man skickar gratis sms till 118 118 idag. Jag tyckte att de kunde hitta "min drömprins", det kunde dom inte, fan. Inte bra helt enkelt. Men de hittade en massa andra. höhö. Nämner inga namn. Nej ärligt talat. När man är i ett förhållande på alla hjärtans dag kan det ju vara jättekul och så. Men tänk vilka möjligheter man har som singelpingel. Jag menar, jag som har all tid i världen åt att sitta och vänta på drömprinsen (:S). Hehe, vad jag låter nedlåtande. Jag menar faktiskt att jag tycker det är ganska skönt att ha den här dagen. Jag menar jag har fått en glittrig puss av min syster, ett hjärta av min andra syster, ett nudelvykort av min mamma, ett hjärta av erik, ett sms av Jonas och av Erik och Dan och ett vykort av Linn. Jag menar, det är en bra dag att visa hur mycket man verkligen tycker om sina vänner.
Men okej, jag vill vara kär, riktigt kär. Kanske i han snygga killen i skolan. Men jag börjar ju tvivla på att han har flickvän... Hum, inte bra. Men jag kan ju inte bara gå fram till honom å ba : Hej, jag tycker du är snygg, kan vi ses? Nej, inte riktigt. Alltså måste det hända något. AAAAAAh! Vad? JAg vet inte. Det är det som är det dumma. Jag har ingen aning. Däremot kan man ju hångla med vem man vill när man är singelpingel. Hehe. Men men.

Jag har i alla fall haft en svinbra dag. Hoppas ni också har haft det. Ha en underbar kväll.
Puss och kram på alla hjärtans dag!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, du är verkligen helt förälskade i dina braller va? Jag menar, du nämner dom ju till och med i din blogg. ;)
Va? Fanns inte drömprinsen? Men vem sjutton är det då jag har dejtat i två månader då? =O Vilken bluff. XO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback