Tja

Jag ska åka till Norrköping. Om två timmar ska jag vara på centralen. Jag måste packa.

Idag har varit en konstig dag. Malin var inte som vanligt. Då blir det konstigt. Det är ju hon jag blir glad av och det är alltid roligt att vara med henne. Men hon ville inte, var bara konstig.. Sen stod vi å kramades utanför skolan för hon hade pratat ut. Då kommer några killar varav Malin säger "alla tror typ att vi är lesbiska", en av killarna kommenterar med "Ja, det tror faktiskt jag också". Hehe.
Malin I LÖÖÖÖÖÖÖV JOOO!!!!!

Nu ska jag inte sitta här längre. Ska packa, äta, prata med mamma, åka. Skriver igen på söndag!

Pussi!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah.. så du menar att vi andra blir du inte glad av?

2006-02-10 @ 23:04:02
Postat av: brallan

kristina i löv jo to, nudel

2006-02-11 @ 14:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback