Tillbaka

I´m back!
Hej! Hoppas alla har haft en bra helg och att ni har gjort allt ni skulle och lite till. Jag har i alla fall varit på ds-lång som det så kruxigt heter. Alltså en helg med distriktsstyrelsen. Ja, det var helt okej. Vi gjorde damarbetsövningar, spånade på strategi och mål, åt massa mat och hade styrelsemöte.
Nu har jag precis skickat alla 150 mejl jag skulle och tänker snart gå och lägga mig. Vaknade imorse halv 9 av Daniel. Han väcker mig, står själv påklädd och redo för frukost och säger, Kristina, jag tänker gå ner nu, alla sitter och äter frukost. Tack liksom, att man blir väckt... Hmm.. Jaja.
Imorgon är det måndag, igen. Hum. Den här veckan ser ut såhär:
Måndag: Pappa fyller år, jag går i skolan, ska på försmaksmöte på kvällen.
Tisdag: Går i skolan från 10.15-12.15, ska träna och sen seniorledarträff på kvällen.
Onsdag: Lång dag, ny engelsklärare, måste hoppa över seniormötet för att jag inte hinner vara borta 3 kvällar i rad...
Torsdag: Ingen står i kalendern som jag ska göra, plugga alltså.
Fredag: Ja, helg igen, åker till Norrköping på kvällen.
Lördag/Söndag: På FOOK i Norrköping.
Jä. Nu ska jag kolla på aktuellt faktiskt. Måste ju veta lite av vad som händer i världen.
Ha det jättebra så skriver jag snart igen!

Puss och kram och godnattklapp
Kristina

Kommentarer
Postat av: DanielLarsson

Vist e de bra att du har mig!! du kan ju inte bara ligga och sova bort hela dan!

2006-03-31 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback