Puh!

Woohoooo!
Jag klarade det, jag är fan bäst i världen.
Den här veckan har jag pluggat som en liten myra och jag har blivigt klar med allt jag skulle göra och det blev bra resultat. Däremot har jag inte scoutat någonting den här veckan. Kanske ett tecken på att jag kanske ska ta på mig lite färre saker. Fast iförsej har jag haft 10 nya mejl varje gång jag tittat i inboxen, vilket är mindre roligt.
Nu har jag precis ätit makaroner och druckit en stor kopp latte. Det var gott. Så nu sitter jag här framför datorn, lyssnar på musik, löser auproblem och kollar mejlen. Är ganska skönt att ha lov nu. Ska sitta i vår lilla stuga och bara njuta. Fy va skönt. Sen jullovet har det ju varit helt kaos. Efter lovet blir det också 4 rätt intensiva veckor. Vårsmak och Tyskland.
Nu ska jag skriva mejl till min tyska vän Sarah och sen återvända till skolan för sista lektionen.
Puss på alla och ha världens bästa lov!!!!!
Kristina

Jag och min nudelben
Jag å ben
Posit Ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback