OMG!

Shit pommes frittes.
Det hör borde vara förbjudet, att ha så här mycket plugg. Men ändå kan jag känna en liten njutning, hehe. Har aldrig i hela mitt liv pluggat såhär mycket på en och samma vecka. Men snart är det lov. Det blir enormt skönt, jag längtar som en liten gris. Hur nu en sån längtar?
Idag har jag skrivit uppsats om döden. Det gick bra. Har däremot inga pengar kvar på mitt matkort. AAAAAH! Hur lyckas man? Jag vet faktiskt inte, har klarat mig hittils, men typ alla har slut nu, helt crazy.
Nu har jag precis skrivit klart min läslogg av boken "Låt den rätte komma in" - LÄS DEN BOKEN! Till och med jag som tycker skräck är det värsta man kan utsätta sig för läste den där och tyckte den var riktigt bra. Det blir inte samma upplevelse när man läser det, men bra var det.
Nu fick jag sms, jag är helt populär :P
Jag ska sätta mig och göra ett referat nu, usch och fy. Sen väntar tyskböckerna. WOHO!
Hoppas alla har det bra och så!
Plugga inte ihjäl er, håll ut snart är det lov!
Puss!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kan fylla på pengar om du vill, så betalar du tillbaka sen...

pussilago

Postat av: annika

Karin. Det är ett MATKORT... det går inte att ladda på...din tok

2006-02-22 @ 10:04:44
Postat av: Karin

Jag trodde hon pratade om KONTANTKORTET TILL MOBILEN! sorry

2006-02-22 @ 16:30:06
URL: http://lacookie.blogg.se
Postat av: Karin

jag läste inte så noga igår, klockan var 23 och jag var lite snurrig....

2006-02-22 @ 16:31:09
URL: http://lacookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback