Nudel.

Hej alla söta.
Först och främst. Tack mina underbara sötnudlar för en superbra kväll i fredags. Det var verkligen jättekul och helt lyckat. Sushin blev sviiingod och woken säkert likaså. Skönt att snacka av sig lite seriöst tjejsnack ibland :D

Sushinight


Igår. Jag vaknade, hade beställt väckning till nio. Gick upp ur sängen, ner till köket, åt frukost, upp igen, kläder på och in i bilen. Det är så himla skönt att ha mamma ibland, som när man får skjuss till jympan på en lördagsmorgon. Även om det mest är 40+are på jympan i gubbis 10-11 så är det bra att ha det bortgjort. Dessutom drar ju jag ner medelåldern lite och det behövs :P.
Sen var det bara hem, städa, kolla mejlen, duscha, fixa, äta och iväg.
Jag skulle till väääärldens bästa Jonas som har flyttat till Bromma. Det var fint. Jag vill också ha egen lägenhet, tänk va skönt, bara få vara för sig själv, bjuda hem vem eller vilka man vill, när man vill. MMmmMM.
Sen träffade jag Malin vid Brommaplan, eller okej, jag sprang från lägenheten ner till bussen som gick precis när jag gick på. Höhö. Men vi hann med. Vi skulle till ähm, typ Ekerö, det var långt ut, landet. Verkligen åker och äng, grisar, kor och hästar. Vi gick av vid en liten röd stuga (ikan), shit pommes. Sen kom Tomas och vi åkte ännu längre ut... Sen var vi hemma hos han i ja... ähm från typ 5 kanske till halv 11. Vi spelade ett himla roligt spel där Tomas vann innan vi knappt hade gått ett varv, sen spelade vi tecknet, där Malin och Magnus tog överhanden, men sen gav dom upp så jag tycker vi säger att vi vann... Sen åt vi massa mat och sen var det MELODIFESTIVALEN!!!!! Årets höjdpunkt :P. Johnsson och Bengtsing vann såklart, så himla svårt att lista ut... Nu är det bara att vänta till nästa lördag, då jag sitter i stugan i Hälsingelandet... Sen tittade vi typ lite på that´s 70th show, första avsnittet, det var himla kul men jag höll på att somna typ hela tiden... Sen var det bara ut i svarta natten och ta bussen. En buss varannan timme, ojojoj... Tur att jag bor i Enskede där det längsta man får vänta på tuben är 10 minuter.. Vi kom hem tillslut vid halv 1, eller jag la mig i sängen 00.30... Sen sov jag till 10 då mamma väckte mig, åt frukost och nu sitter jag här.

Idag ska jag ha pluggdag. Måste läsa ut min bok, plugga tyska, idrott och svenska... Lyckad vecka....

Hoppas alla får en bra dag och njuter av helgen!
Puss på alla!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjenis! Va snygg du e i håret. När träffade jag dig senast egentligen? Måste va flera år sen...Men det känns som om jag har rätt bra koll ändå,tack vare bloggen. Ha det bra. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback