Msn

När någon loggar in på msn, som man verkligen vill prata med egentligen och så, jag tror jag tar det från början så man fattar istället.

En person loggade in på msn (Jag hade status Inte vid datorn). Jag tänkte: ÅH, va roligt, men jag ska ju städa. Gick in i rummet städade lite och kom sen på: Nej, det är värt att ta en paus nu för att få prata med personen. Jag går tillbaka till datorn och kollar i rätt grupp men där finns den inte som online. Ah! Det är inte kul någonstans. Nej inte ens i mungipan Ben! (hehe)

Hoppas alla har en bra kväll, jag har faktiskt pluggat och städat upp i mitt rum. Duktig flicka. Har tillochmed tagit fram kläder jag ska ha imorgon (börjat tänka på packning). Men jag har ju hela en och en halv timme hemma imorgon eftermiddag innan jag ska iväg så det är ju lungan.......

Fatta vad coolt det vore att byta namn till Maja Persdotter. Jag heter ju Maja i mellannamn, eller egentligen i första namn (Maja Kristina Bogren). Pappa heter ju Per, så det blir ju Persdotter. När jag blir känd ska jag kalla mig för det. Det låter mer som ett kändisnamn än Kristina Bogren, värsta bondläppen ju...

Puss puss!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Karin

Kristina är ett vackert namn men Maja är såklart ett bättre artistnamn.

Förlåt om du blir sur på mig. Vill inte det. Bryr mig bara, för mycket ibland kanske.

Puss

Postat av: ersan

Maja Persdotter! assnyggt, skulle jag vilja heta. Men jag får väl nöja mig med ernst yxman! hahaha

2006-02-10 @ 08:58:19
URL: http://vinterbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback