Just det

Jag kom ju aldrig vidare på dansen. Men i alla fall. Idag på jympan skulle vi dansa till Madonna. Det var skitkul. (När det gäller dans ställer jag alltid upp). Sen skulle vi hitta på egna danser, i 3 grupper. Vi var så himla coola! Grrrr... Det borde man göra oftare på skoljympan, shcemalagd discodans liksom. Helt underbart.
Vi hade musikmöte på scoutismötet, det var superkul. Sen när vi skulle gå hem går ju alla till tunnelbanan eller enskede gård och jag får gå liten och ensam in på mörka fältet. Då kommer liksom miraklet me di leva i min lurar, hur depp blev inte d... efter ett tag var jag tvungen att byta så det blev raymond, iförsej var det inte mycket bättre eftersom den heter nej, men den lät i alla fall gladare. Sen kom goo goo dolls liksom "I give up forever to touch you". Då var jag som tur hemma så jag slapp deppa mer... Himlans musik vid fel tillfälle.
När jag kom hem fick jag nog världens sötaste grej av Malin (scoutmalin:P). En fin bild på oss två och så står det att jag är helt underbar och att jag har ett värmande skratt och lyckligt leende, som en ängel. Och det är så fint att jag inte kunde sluta le på flera minuter. ÅÅÅÅÅH VA FINT DET ÄR! TACK NUDEL!
Så nu är jag glad och ska gå och lägga mig och läsa min bok.
Puss och kram och godnatt alla sötnissar!
Kristina

Kommentarer
Postat av: b

Men Kristina, nudel, du är helt underbar!

2006-02-02 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback