Jag är bäst!

Hej
Här kommer en "jag är" lista gjord av Ben, Malin, Julia och Camilla. Det var roligt och uppmuntrande :D

Jag är:
Bra
Cool
Duktig
Favorit
Fin
Flitig
fruktig
Glad
Go
Gullig
Hurtig
Kramgo
Liten
Nudel
Nudelig
Possitiv
Rolig
Skrattig
Smart
Snygg
Snäll
Smaskig
Sprattlig
Sprudlande
Söt
Sötnos
Underbar
Vänlig
Älskad


Malin har även lagt till " en person som man vill krama i ett år"

Ganska positivt och bra att titta på om man är lite ner nån gång. Nu ska jag och familjen gå och se "Mamma Mia" (biljetterna bokades i september, då kändes det som en evighet hit). Sen ska jag på ds-lång i helgen, så det blir ett litet helgstopp i bloggen på en dag. Men var inte oroliga. I´ll be back!

Puss och kram och ha världens bästa helg!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Brallan

asså nudeeeeeeeeeeeeeeeeel! "malin har även laggt till.... HAHAHA ÄLSKAR DEJ DIN NUDELFRUKTIGA MÄNNISKA

2006-02-08 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback