Helt bra

Hej du!

Imorse var jag verkligen ful. Jag kände mig verkligen ful. Helt blek, håret i någon konstig sovställning, kunde inte andas med näsan, ögonen var svullna och min röst var bara något konstigt rasslande. Nej, det var en halvliter te till frukost som gällde helt enkelt, sen en dusch och sen lite spakling på ansiktet. Mitt hår blev aldrig snyggt efter jag hade torkat det, luggen hängde på något konstigt sätt, så jag var tvungen att sätta upp den. Sätter upp luggen gör jag bara när jag inte orkar med mitt hår, det är inte så ofta. Jag kände mig faktiskt inte så himla läcker när jag satte mig på tunnelbanan heller, men nu när jag kom hem och tittade mig i spegeln var det helt okej. Hehe, bara för att man känner sig ful när man är förkyld behöver ju inte det betyda att man gör det. Ganska bra tycker jag.

Jag åt på Björnes till lunch idag. Vegoburgare med pommes. Det var bara mjölken och kaffet efteråt som var gott. Var tvungen att lämna typ mer än hälften av pommesarna. Det är inte likt mig. Att äta ska ju vara gott, men det var det inte. Det smakade bara mycket, nej, jag ska äta yoghurt ikväll. Bara för att jag måste äta, det är inte kul att äta när man inte har någon aptit, och det är verkligen inte likt mig. Nej.

Jag skulle på lagbesök till Bagarmossen ikväll. Trodde jag. Jag skickade mejl till Åke Norman igår och frågade hur jag kom dit och när jag skulle komma. Läste svaret precis. Vi hade visst flyttat fram mötet till den 13/3 för att de skulle ha någon studiecirkel idag. Alltså jag som tagit fel på månaden, pinsamt. Men det är ganska skönt att jag kan vara hemma ikväll. Har nämnligen prov imorgon. Kultur- och idéhistoria. Ja, va kul! (Eller inte). Imorgon är det först individuellt valmässa. Kul jul. Jag tror jag ska välja pedagogiskt ledarskap. Det blir nog rätt lätt :P. Men då måste jag ha 50 poäng till, vilket jag inte vet vad jag ska välja, men men.

Att jag inte har något möte ikväll betyder att jag inte har något annat än mitt eget scoutmöte den här veckan. Fy, vad skönt. Helt underbart. På fredag ska jag, carro, malin, ben, camilla, julia och fia ha sushikväll! iiiiih va roligt och gott, mumsi!

Nu ska jag sätta mig och plugga gärnet! Ha en bra start på veckan och hoppas alla mår bra! Puss och kram och allt sånt.
Kristina

Bild på mig från helgen :P

Jagö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback