Hej hoj

Idag när jag skulle ta ut pengar försökte jag stoppa in legetimationen i bankomaten, det gick bara inte och jag stod där och kom inte på vad det var för fel. Killen efter mig fick ut sina pengar. Jag förstod fortfarande inte. Sen slog det mig, det var helt fel kort och hoppades att ingen hade sett mig. Shit asså, hur?
Jaja, nu ska jag ta en promme med hunden och sen på möte i soooooolna...... Så himla långt bort och jag måste åka hem kommunalt också. När jag flyttar hemmifrån ska jag flytta någonstans där det är nära till allt, det vore väl skönt. ALLT!
Ha en bra eftermiddag!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Karin

Du får nog flytta till en liten stad i såna fall. Då är det nära till allt. Typ Uppsala. Om man har cykel tar det aldrig mer än 15 min att ta sig någonstans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback