Åh vilken härlig dag!

Den tanken kanske man ska ha när man stiger upp. Men jag tror det är svårt. När jag gick upp för 20 min sen var det mer "fy fan vad ska jag gå upp idag för?"
Nu sitter jag här och äter pappas nybakta bröd med en stort glas te och ett litet glas juice. Det är gott. Men men.
Idag är det alla hjärtans dag. Jag fick en puss av min syster (på msn). Faktiskt en glittrig puss. Min syster är väldigt bra att ha. Eller mina båda systrar är väldigt bra att ha.

Himla svenska favoriter på morgonen.... Reklam hela tiden...
Jag ska visst gå ut med hunden nu på morgonen. Så jag måste gå in i duschen nu.
Ha en bra dag. Och säg till alla hur glad du är att ha dom!
Puss puss
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback