Mellandagsrea

Hej och hå.

Idag är det annandag jul och den stora shoppingdagen. Ja, årligen har det väl inte riktigt varit så, men det här året kändes det helt rätt. Jag kom utsövd och fin (Jaja, inte hela sanningen, hade väl sovit drygt fyra timmar i alla fall..) till T-centralen där jag träffade på Julia, min trogna vän i vått och torrt.. Efter ett tag kom även Ben och vi var påväg till Kista Galleria, enda stället att utforska rean på.

Vi var där prick klockan 10.

Fy.

Vi tog oss igenom några affärer tills jag höll på att dö. Då gick vi till närmaste, eller nej föresten det fanns en närmare men den såg vi inte, Pressbyrå. Kaffe och bulle för 15 pixare stod högst på önskelistan. Sen var jag fit for fight. Mellandagsrean here I come. Jag gick loss på Gina. 4 par byxor, två klänningar och lite annat tjafs fick följa med in i provhytten.. Jag köpte nästan allt. Ett par byxor, två klänningar och ett skärp.

Sen fick jag även med mig hem två par örhängen, två armband, ett linne och en termosmugg.

Jag var nöjd och glad och återvände hem.

Ska dock lämna tillbaka ena klänningen som inte var på rea. Det du.

Nu är klockan mycket och jag är trött hemma hos Adam.
Godnatt.

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback