Fröjda dig - det är advent

Sorry borry.
Jag har tagit lång tid på mig, jag vet. Men det blev så mycket i slutet av veckan.. Dejten med Gustav, packa till helgen, plugga, hajka. Ja.

Gustav Fridolin
Vi var ganska nervösa där vi satt på tunnelbanan på väg till Gärdet. Vi steg av och tittade oss runt efter en fyra. Vi såg. Gick dit. Ah. Spända. Frågade i receptionen, de ringde honom, han kom. Han var fräch. Hans röst. Åh. Jag blev kär vid första ögonkastet.
Intervjun gick bra. Bara några nervösa skratt när han sa något "roligt", men vi var duktiga och spelade in hela intervjun på band, jag tog kort och så filmade jag en liten snutt. Det ni. Just nu är jag så himla trött så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Det var i alla fall underbart och nu har jag verkligen något att tänka på vid deppiga stunder. Det gör ingenting att han är förlovad. Han är ingen pojkvänskille, mer en idol, som man blir förälskad i.

I helgen har jag varit på hajk. Det var roligt. Absolut. Druckit glögg och ätit pepparkakor, risgrynsgröt och vÖrtbröd, ischoklad och saffransgifflar. Mumsigt.
Men! Min mobil har gått i krachen :(. Den är helt tot und vorbei. FAAAAAN säger jag. Vi som har ett sånt fint liv tillsammans. Fuckit jag vill ha honom tillbaka, nu med det samma. Hur ska jag kunna somna utan pasiansen på kvällarna? Hur ska jag kunna höra att det är till mig det ringer utan min skrattsignal. Hur ska jag kunna vakna utan att få sätta på min älskade telefon som spelar en fin liten morgontrudilutt. Nej, det här går inte. Finns det någon som har bra karma och kan få den att fungera igen? Jag behöver honom mer än någonsin.

Tack för mig hej.
Kristina

lykta

Kommentarer
Postat av: Annika

Har ju oxå träffat Frido en gång i tiden. han var i min klass på värmdö och pratade om grön ungdom... så jag är lite cool jag med.

Trevligt att ses ikväll förresten.

godnatt!

2006-12-03 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback