Det var år sen vi var små

Jag kanske gled emellan

Hej. Idag har jag inte mått bra i min mage. Så därför har jag ägnat mig ganska mycket åt mig själv. Var på hundpromme med 20 andra welshar med mor på förmiddagen och sen har jag bara varit hemma. Jag har sytt i ny dragkedja i mina favvojeans. Det blev riktigt snyggt faktiskt. Jag kan om jag vill.

Först skratten sen de där tårarna

Imorgon däremot ska jag inte ligga hemma och dega. Då blir det fullt upp från morgon till kväll. Ska och handla med mor, gå på stan, planera nyår och middag i Hökis. Jag längtar till söndag. Det kommer bli underbart roligt. Åh. Nyår är fint. Så härligt att bara vara med de man mest av allt tycker om i hela världen och dansa tills natten blir dag.

Jag tror på evig kärlek

Idag tänkte jag lite på livet. Det kanske man gör hela tiden eftersom allt man tänker måste röra livet på något vis men ändå. Jag är så glad åt livet just nu. Det går verkligen min väg. Och det är bra. Det är ju inte alltid det gör det menar jag. Men jag kan inte peka på en enda motgång just previs nu. Underbart.

Hur kan de tro på dig nu?

Julen är över och den var bra. Det var lite nya rutiner men det blev väldigt bra. Julen är kort men har himla stora förberedelser. Men det är mys. Vad skulle december vara utan julen liksom? Ingenting, absolut ingenting! Jag tycker om julen. Och min nya julklappstaktik fungerade ju riktigt bra. Om man bara önskar sig en sak och får den - kan man ju inte bli besviken. Alla borde vara lika smarta som jag. Haha. Nej, det är tur att det finns folk som är smarta på ett annat sätt än jag. Väldigt tur. Som Fuglesang. Vad skulle jag gjort den här månaden utan Fuglesang? Mycket iförsej. Men ändå. Rymden är kul. Men läskig. Mycket läskig.

Och inte heller leva

Jag är glad idag, trots min mage som säger att den inte vill, men choklad är bra, det botar nästan mot allt. Jag älskar choklad.

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback