Danny, is this the end?

Nej. Det är inte slut. Inte på långa vägar. Jag skriver bara inte lika ofta nu. Det låter väl som en okej överenskommelse?

"Nej! Snälla, sluta inte blogga. Gillar verkligen hur du skriver. Roligt och klokt. Gillade särskilt det där du skrev om mandarin i köket när du egentligen ska plugga. Så fungerar jag också. Och ja, det är inte gott att borsta tänderna efteråt...

Min dag har varit intensiv från lunch. Kram"


Man blir ju bara lycklig!

Och jag blir ännu lyckligare av att ja, som Malin uttryckte det :

"DET ÄR FUCKINNG KLART!! AHHHHHH"


Jag kan inte säga så mycket mer, tyvärr. Men jag är glad och det är ändå det viktigaste tycker jag. Om ni har intimare frågor är det bara att fråga på. Har dessutom varit riktigt duktig ikväll. Styrt upp mitt historiearbete som börjar arta sig, vi är två stycken som gör det tillsammans och min huvudrubrik är Kvinnors inflytande jämfört med män i politiken 1910-1920 och 1980-1990. Det är faktiskt himla intressant när man sätter sig in i det.

Puh.
Nu ska jag nog sova.

Tidig dag imorgon.
Bra dag imorgon.
Fredag imorgon...

Kristina

Kommentarer
Postat av: Karinkaka

Du kanske kan skicka över arbetet till mig? Det låter intressant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback