Dan före dan före dan före dan före dopparedan

Kristina Bogren, Enskede scoutkår, 10 000 kronor
Kristina är en ung och mycket engagerad tjej. Hon är glad och positiv och ser till att alla kommer till tals och får möjlighet att uttrycka sina åsikter. Hon lyfter på ett positivt sätt in ungdomsperspektivet i alla diskussioner som förs i Stockholms Scoutdistrikts styrelse. Hon är ett gott föredöme för yngre och jämnåriga kramrater.


Det var så den nerkortade versionen av mitt nominerande lästes upp den 15 november i Stadshuskällaren. Igår fick jag alla motiveringar och en gruppbild i ett stort kuvert från Idrottsförvaltningen. Det låter ju minst sagt som att jag är väldigt bra, eller vad tycker ni?
Hehe. Jag är lite dum, jag vet. Snart ska jag sluta tjata. Men vaddå? En sån här grej händer inte flera gånger i livet! Jag tycker i alla fall att det är så himla roligt att jag blir glad i hela mig bara jag tänker på det.

julkalender


Nu har jag bara fyra luckor kvar i min chokladkalender. Bara en timme kvar av julkalendern. Snart är det julafton och imorgon är det skolavslutning. Oj, vad skönt det ska bli! Helt underbart.

Nu ska jag färdigställa mitt historiearbete.

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback