Värt det?

Nej. Jag är hemma. Fast jag vill vara i skolan. Var på akuten igår. För min hals gjorde så ont och mitt öra sprängde så mycket. Dålig tajming. Väldigt dålig tajming. Jag vill inte. Men det är inte halsböld och inte körtelfeber. Bara det att mina halsmandlar är stora som tennisbollar, har feber och inte har ätit något sen i söndags. Jag lever på mammas egengjorda svartvinbärssaft, när jag har tagit tillräckligt med värktabletter så jag kan svälja ordentligt. Det är förjevligt att vara sjuk. Jag vill vara frisk och gå i skolan. Man kan ju inte missa de första dagarna efter sommarn. Det är ju de som är roliga. Sen kommer allt in i den där vanliga pluggcirkeln men nu, nej...

Jag vill inte.

Snart kommer väl en rapport om the big skånetrip, men jag känner inte för att sitta uppe allt för länge. Har sovit nästan konstant sen i söndagskväll. Jippi.

Kristina heter jag och idag är jag inte så himla glad.

Kommentarer
Postat av: Annika

det är så synd om dig finaste lillasyster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback