Tell me this night is over...

Hej allahopa.
Det är inte kul att bli väckt klockan 7 på morgonen av en väns mamma för att vännen inte har kommit hem än. Inte kul. Inte kul någonstans. Nej. Visst får alla mammor i världen ringa till mig och undra men kan hon ge sig nu. Så kul kan inte "det nya livet" med spriten vara... Det är fan inte tufft att vara ute så länge som möjligt och inte höra av sig. Ska jag låta gammalmodig och säga att det var bättre förr? Iallafall för ett år sen, eller bara några månader sen, typ när sommaren började, då var det inte såhär. "Hej, jag drack inte när jag var fjorton så jag är tvungen att ta igen det nu och jag letar fester varje kväll och röker för att (?) jag tycker det är gott (?) och"..... Nej nej nej...

Ja, det var kul på Vässarö men det räckte gott och väl med de två veckorna... Två veckor långt styrketräningspass räckte. Men självklart gör allt det bra att jag lite vill tillbaka, eller ha de där två veckorna tillbaka.. Eller, nej. Nu är det gjort och sommaren är snart slut. Men inte än.

Idag kommer Malin. Jag är glad för det. Hon fyllde år igår. 17 år. Min vän Malin. Hon är min fårskinnstoffel på alla sätt. Mjuk och glad. Rolig och snäll. Lysnnar och följer med. Grattis vännen.

Kristina

Kommentarer
Postat av: den där dumma vännen

jag hade inte ens druckit. var inte sur plz.

2006-08-15 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback