Reklambranchen går frammåt

Tjena snygging,

Tänkte passa på att presentera mig. Jag är inte en sån som skryter men jag är väl vad många skulle kalla för en "hunk". Snygg, smart, klär mig bra, populär, kapten i basketlaget, sade jag snygg?

Tills för bara några veckor sedan var jag skolans kung. Dejtade tre tjejer samtidigt, alla riktiga pumor. Mitt motto är varför välja när man kan plocka lite från hela smörgåsbordet? Fattar inte hur det gick till riktigt men de kom på mig och bestämde sig för att hämnas och försöka förstöra hela mitt rykte. Först la de östrogen i min sportdryck, vilket gjorde att jag bölade som en tjej mitt på basketplanen (så j-a pinsamt), sedan fick de på mig ett par stringtrosor vilket hela skolan såg (fråga mig inte hur det gick till...) och värst av allt - de fick mig att bli kär. I en enda tjej. Där rök den imagen. Men hon var inte direkt kär i mig så nu är jag här - hetaste singeln i stan. Så vad sägs om en bio på fredag?

http://www.johntuckermustdie.se

/John Tucker

Detta meddelande fick jag på den mycket intelligenta sidan Playahead. Det är alltså reklam för en film och detta meddelande skickades till alla tjejer. Jag var tvungen att slå en check i hans gästbok på söta små flickor som föll för den otroligt bra raggningsstylen.

"Ok
vad leker du snygg söt och allat??
aså kompis du är inte min smak och jag skiter i om du har haft 100 tjejer
aså du mobbad som skriver samma sak till alla har du värkligen inget liv elr?" 
 
"oj då! du lät ju värkligen som en bra kille att dejta! eller inte...." "kom hit då, snygging"

"hahah du driver med miig 
jag kan lova diig att du liknar miin vänstra pung kula inte fööör att jag har pungkuler men ändå
skaffa dig ett liv mobboffer" 

"tjena på dej med... jaså du säger bio på fredag.. men jag vet ju inte vem du e å så :/ men de kanske kan gå ...." 

"haha okey bio ä perfect..säg bara vilken tid..?"

"Har du inget bättre för dig än att härma en filmfigur?" 


"ok ta mitt nummer ring mig gubben 0734567***" Och ja, hon skrev hela numret!!


"tänkte bara säga att de är inte status att "dejta" tre brudar samtigt! även om du verkar tro de :O"

VAAAA??? Shit pommes, jag fattar inte hur de ens kan tänka tanken att shit det här är en snygging som vill träffa MIG! WOW! Hjälp, var är världen påväg? Hahaha.

Annars tyckte jag det var ett ytterst bra sätt att göra reklam på. Och gästboken fyldes i rasade fart kan jag ju meddela. Det här var bara ett stickprov.

Kristina 

Kommentarer
Postat av: Falken

Hahahahahaha.. det är så roligt med idioter :D

2006-08-30 @ 19:00:27
Postat av: winnie

hahhahahhaahh! men playahead är ju the place to be.


har förresten sett filmen, så ger det mig lite extra cred? ;D

Postat av: Malin

Det var jag som skicka det där....

2006-08-31 @ 19:38:53
Postat av: Petter

jag misstänker att bruden fejkade sitt nummer pga 073456kan jag gissa att det fortsätter789osv...

2006-09-03 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback