Om, om...

jäo
Om jag kunde le sådär idag. Om jag kunde skratta åt livet idag. Om jag kunde se dig djupt i ögonen idag. Om, idag...


Okej, ska försöka inte vara så himla tröttpåattvarasjuksjuk idag. men det är svårt. Var på akuten idag också. Halsböld. De skar. Det var inte skönt. Jag ska dit imorgon igen. De ska skära ännu mer. Sen, blir jag frisk då? Det är allt jag vill. Doktorn sa åt mig att äta idag. Så jag har ätit. Pasta med äggklatch och tomat som syster lagade. Det smakade inte särskillt gott eftersom jag hela tiden koncetrerade mig på att tugga och svälja på bästa möjliga sätt, så det skulle göra så lite ont som möjligt. Min syster flyttar till Paris imorgon. Hon ska jobba på Google. Hon är duktig. Min syster. Min andra syster gjorde mig på gott humör igår när hon berättade om barnjympan hon ska börja leda. Åh, syskon är allt bra att ha.
Om 16 dagar fyller jag år. Det här är min önskelista (som den ser ut idag):

- Vara frisk
- Ha ett stort kalas där alla är glada och ingen är ledsen
- Fred på jorden
- Mer tid för mina kompisar
- Snyggaste jeansen i stan
- En stor glass
- Att alla ler
- En rullgardin

Tänk vad allt skulle vara bra.
Jag vill vara frisk och glad nu. Nu. Nu. Nu. Nu. Nu. Nuu!!!
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback