Myspys

Ikväll blir en sån kväll då jag har bara mig själv att tänka på. Jag är fortfarande sjuk så jag tänker inte gå ut någonstans och ingen ska komma hit. Mamma och pappa ska bort och kvar återstår bara jag och hunden. Laga middag, skära salladen precis så jag vill, dansa till dålig musik och krypa upp i soffan med min pastatallrik och titta på film. Åh. Det är det som ska bli så skönt att flytta hemmifrån tycker jag. Att bara ha sig själv att tänka på. Jäjäjä.
Jag fick ett ryck och ville städa. Men det varade inte så länge. Jag började men sen kom kläder som jag ville prova och saker som låg på sängen ivägen. Så jag slutade. Det kanske inte var så bra men dammsugarn finns ju liksom kvar. Kanske får ett ryck snart. Igen.
Hörde just one love med U2 på radion. Började skratta högt inombords. Haha. Det är nämligen en väldigt speciell låt. Vässarö, härliga tider. Shit pommes vad mycket man hann med på två veckor ändå. Och nu är det bara två veckor sen jag kom hem. Känns som en evighet sen. Tyvärr kanske?
Jag vet inte. Jag vet varken ut eller in.
Nu ska jag inte virra bort mig. Pratade med min kära vän Malin tidigare. Och eftersom vi är ganska duktiga på att läsa varandras bloggar känner vi oss ganska uppdaterade på varandras liv även om vi inte pratar. Osocialt och jevligt, men ganska trevligt ändå. Jag menar, när vi inte träffas, vilket är ganska ovanligt eftersom vi ses minst fem dagar i veckan i vanliga fall så är det ett bra sätt. Att ta reda på. Uppdatera sig. Höra av sig. You name it. Men. Vi pratade om shopping. Jag vill ha nya kläder i massor. Vi kom övernes om att jeans var nästan prio ett. Och den här gången än Cheap struket. Hm också. Och vad finns då kvar som är bra pris (dvs under 500) och snygga. Det fick bli Carlings. Så första stoppet på min shoppingmånad får bli där. Jepps. Sen ska jag ha en kofta, en tröja, en tröja, en tröja, en skjorta, en kjol och ett par nya leggings.

Nu ska jag dammsuga och sen laga min enastående middag.
Kristina

Kommentarer
Postat av: malin

gnoseälskling!

2006-08-27 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback