I just want you to know

Hej hallå dagboken

Idag blev en bra dag. Morgonen flöt på bra och det var inte alls något berg att bestiga när jag skulle kliva upp ur sängen. Fick en extra kick av livet när min syster jagade iväg mig till tunnelbanan, när jag speglat mig ganska för många gånger, då hon sa "Du e skitsnygg". Jahaja tänkte jag och hoppade på cykeln med elegans. Jag har gått i skolan och det var mycket trevligt att träffa alla igen (alla utom BEN som var SJUK). Lektionerna rullade på och den nye jympaläraren verkade trevlig, han har dessutom vunnit gladiatorerna första sesången vilket väl var lite tufft sådär. Lunch blev det på den nya resturangen vid Gullmarsplan där de har dyr sushi och dyligt. Gott är det i alla fall. Efter sista lektionen (slutade vid två) tycktes vi oss ha lite tid att ta en sväng på söder. Malin och jag inhandlade oss varsitt par jeans (ja, på Carlings) och så hittade jag ett par vantar på hm som det bara stod mitt namn på. Kunde inte varit mer jag. Åkte hem glad och nöjd för att ta en prommis med hunden. Nu på kvällen har jag faktiskt sytt om ett par gamla svarta jeans till en kjol. Väldigt kort tyckte familjen, men jag tyckte den blev riktigt bra. Så pysslig jag har varit, får mina ryck ibland. Nu är jag dock ganska trött i kroppen, huvet och ögonen och tänkte gå och knoppa tidigt. Måste ju vara pigg när vi ska ha dejt med kulturettorna imorgon. Det blir smarrigt.
Kulturfemkamp och picknick i tanto.


Det var väl allt för dagen. Har inte så många tankar att bjuda på eftersom mitt huvud mest känns som en tung degklump.

Ett alternativ till bananchipsen är ett litet russinpaket på 42 gram som jag tog mig i eftermiddags. Okej, det var så gott så jag råkade äta hela två paket. Gott.

Ropen skalla - kärlek åt alla
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback