Tussilago

Jag har tänkt på en sak.
Bloggen har verkligen blivit som ett forum för mig, där jag kan skriva av mig, få ut det jag tänker och vill ha sagt och då behöver inte alla lyssna, man kan läsa när man tycker det är intressant eller kul. Helt bra tycker jag. Idag vet jag inte riktigt vad jag vill skriva av mig. Hum.
Idag var det två poeter i skolan, dom var sååååå himla bra. Jag satt bara och njöt. Shit, tänk att ha den ådran de har. Måste verkligen köpa den där rosa boken som en av de visade. Jag är kär. Tänk att dikter kan beröra så mycket. Och att hon kunde stå där framme och bara säga sina dikter, inte ett papper och inte en bok bara rakt ut, från hjärtat, det var grymt!
Redovisningen idag gick väl okej och nationella provet oxå, eller det gick bra, tyckte jag då, får väl se när jag får tillbaks det liksom..
Blä vad jag är sugen på godis, mjölkchoklad mm mm mm...

Hoppas alla har en bra dag!
Puss och pill
Kristina

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha ha du får väl åka till Åsa och bli estraaaaaaaaaaadpoet och prata högt och lågt om vart annat!

Nä skämt åsido, du är ju bra på att skriva så köp du den rosa boken för inspiration


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback