Sol

Solen skiner och jag har ätit frukost med mina systrar. Himla trevligt faktiskt. Idag ska jag visst vara hemma och ta det lugnt. Shit pommes frittes va tråkigt. Jag har varit hemma och gjort alldeles för lite saker alldeles för länge nu. Jag vill inte mer. En sak jag inte har funderat särskillt mycket över än men som slog mig när jag vaknade och tittade mig i spegeln är att mitt hår har levt ett eget liv i natt och har ändrat färg, till mer blond. Måste nog tvätta det för att vara på den säkra sidan. Puh.
Hehe. Jag har liggsår! Jag kan inte ligga på sidan för att det gör så himla ont. Det är helt sjukt. Jag trodde det var sånt gamla sängliggande tanter fick. Och nu är jag en av dom, wooohoo. Kul jul. Ett bevis på hur sjuk jag har varit i alla fall, bara legat och legat hela tiden, tråkigt som bara den. Men nu ska livet återvända. Tror till och med jag ska sminka mig idag så jag får en inblick i den stora världen igen, hehe. nej, men för att känna mig lite back on track liksom. Som vanligt helt enkelt. På språng!

Hej och hå idag är det den 16 april.
Fråga mig inte var alla människor har tagit vägen för det vet jag inte. Alla bara försvann upp i rök för några dagar sen. Kan ju tänkas vara så att de flesta sitter med sina familjer 27 timmar om dygnet och trycker i sig ägg och godis, inte vet jag.
Hallå, nu är det lite orättvist faktiskt, nu pratar mina sisters om vad de ska göra idag. Och jag sitter här och är liten och ledsen i ögat. Himla lov. Alltså lov får det gärna vara men då vill jag vara frisk.

Blubb blubb.
Puss
Kristina

Kommentarer
Postat av: Annika

det är inte såååå synd om dig...längre. trevligt att du har återvänt till livet

2006-04-16 @ 15:55:33
Postat av: Kristina

think so too sis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback