Inte kul någonstans

Hej.
Jag är sjuk. Har knappt någon röst och hostar upp halva lungorna varannan minut. Alltid på lov, det borde vara förbjudet. Blä, usch och fy. Jag är bara trött och slut.

BEN, jag menade inget illa med förra inlägget, men det är klart vi tyckte det var synd att vi inte fick vara med dig! Hoppas du hade en toppenkväll ändå!

Om jag skulle vara frisk, om det skulle vara varmt ute, om alla jag kände var hemma, skulle jag ha picknick i min trädgård. Myspys.

Igår var Adam här. Vi pratade om allt och ingenting, tittade på film och promenerade i det fina vädret. Hoppas allt har gått bra idag *håller hårt i tummen*. Tack för att du finns vännen!

Nu ska jag väl gå och lägga mig igen. Fy, vad tråkigt, men sånt är livet. Bara att tuta och köra!
Puss på tumnageln!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Annica

KICKIN, haru picknick säger du väll till mig? ^^

Postat av: Kristina

Självklart!
Då är alla bjudna!!! ;) *flörtis*

2006-04-10 @ 20:56:53
URL: http://tussilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback