Du är så jäjä wowowow

Hej alla.
Hur mår ni idag?
Jag mår ganska bra. Vädret drar ner humöret en smula, var tog våren vägen? Puh, jag vill ha riktig vår!
Idag då. Jag kom till skolan, med nöd och näppe, det var snöstorm och jag cycklade, helt crazy bananer, sminket kladdade och jag blev blöt, ingen bra början. Men vi hade ergonomiföreläsning, svenska och sen tyska. Åt en macka och återvände hem. Nu sitter jag här och pratar med lite folk och ska göra lite nytta innan jag ska iväg på försmaksmöte ikväll.
Helgen är räddad för mig, Julia och Malin, vi måste plugga. Måste börja och göra klart vårt arbete om brukssamhället Gustavsberg. Kul tjejer!
På måndag ska jag och Daniel få gå på Adams teater där han har huvudrollen, helt sött :).
Idag fyller min käraste vän år, 3 år, 3 långa år av glädje och mys, min hund Cirrus. Grattis till honom.
Hoppas alla har en bra dag.
Pussilago
Kristina


Kommentarer
Postat av: Annika

KRISTINA! Du måste verkligen köpa de där brillerna. Du är ju snyggare än nånsin i de. Å, vill oxå ha så snygga...

2006-04-21 @ 08:26:23
Postat av: Annica

Hey , blir din vovve tre år :O redan, shiiit, va tiden går fort

Postat av: Kristina

Tiden går ganska snabbt vettu :P
Men jag tycker han har funnits ganska länge, hehe :)

2006-04-22 @ 14:18:15
URL: http://tussilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback